15 Aralık 2008 Pazartesi

NASIL ANLATIRDINIZ BANA ROLÜMÜ?

Tutmuyor ayaklarım. Ruhum öyle hızlı ilerliyor ki bedenimin gücü kalmadı ona yetişecek. Küçük tansiyonum hep düşük, kalbimi zayıflatıyormuş hesapta; bana dayandığına göre hala, bence dimdik ayakta!

Rehberdeki isimlerin çoğunu hatırlamıyorum. Geçmişe dair bildiklerim, silik birkaç sayfa replikten ve soluk birkaç fotoğraftan ibaret.

Çok gencim bu şikâyetler için değil mi? Neye göre gencim? Mezar taşının üzerine yazacakları sayıya göre mi? Ya ben her gündüzü ve geceyi ayrı birer gün olarak yaşadıysam ve belki de hiç kimsenin düşünmediği kadar çok düşündüysem, ekvator çizgisinin “güya” ikiye böldüğü bu küreyi! Ya hepinizden fazla ciddiye alıyorsam, bu akıl almaz senaryoyu.

Senariste sözü geçmeyen oyuncu gibi, bazen çok iyi bazen çok kötü oynamaya çalışıp rolümü; senaryoyu protesto ediyorsam!

Kaybedecek rolüm, ya hayatsa senariste kızdığımda...

Her sahnenin başrol oyuncusu farklıysa ve bu nedenle yalnız senarist anlıyorsa bu büyük komployu! Her oyuncu her sahnenin başrol oyuncusu olmak isterken, nasıl anlatırdınız bana rolümü?

Ay Kadını'04

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder